Fiskgryta som osar ljuvligt!

Var ute med Ida och Nina i skogen förut och promenerade lite. Akhela fick dra mig upp för en backe som man egentligen inte kan kalla en backe, de är som att gå uppför en VÄGG!
Jisses det kändes i benen men Akhela är stark och skötte sig fint ;-)
Hittade några fina taggsvampar, dock inte alls i samma storlek som de igår!
Men snäll som jag är gav jag bort min svamppåse till grannen Ida!

När jag kom hem började jag göra en fiskgryta.
Jag älskar ju att laga mat, och är även jäkligt bra på det oxå!
Är rena mästerkocken i köket! men lagar sällan komplicerad mat till bara mig själv, men ska man göra till fler är
det roligt att göra nåt riktigt mumsigt!
Så nu står min fiskgryta och osar mumma å jag har provsmakat lite å den va supergod!
Grejjen är den att jag smakar aldrig på min mat förrän den luktar gott, å då brukar de bara vara några få
tillsatser som saknas, typ salt eller peppar...
Fiskagrytan ska jag bjuda mamma och pappa på i morgon när de kommer hem från sin semester.
Blev överbjuden på köttgryta hos Nina och Magnus.
De e Magnus som grejjat med maten när jag och Nina varit ute och roat oss i skogen hehe!

Nä nu måste jag springa, skulle va där halv!!!

pösss hajjj!!!

Kommentarer
Postat av: Karde

Ja det är väl inte konstigt om din gryta luktar mumma. Det är ju Du som har gjort den jö.... toka... saknar dig!!!!!! pöss pöss pöss

2008-10-22 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0