God morgon!!

Eller kanske man ska säga, god förmiddag?!
Igår hade jag väldigt trevlig i alla fall. Mikael kom över och tog en kaffe på
kvällen å sen skulle vi kolla på tv men de fanns INGET kul alls att se på.
Så vi gick över till Nina och Magnus och snackade skit och hade de bra!
Alla är fan släkt med alla på Tjörn hehe tur att man kommer från ett annat land och inte har hela sin släkt
på en och samma ö haha.
I dag ska jag bli klippt! De ska bli skönt...de är inte en dag för tidigt att klippa sig när man har cirka
1 decimeter som bara är svinto i topparna.

Sitter och lyssnar på min nya låt och jag är faktiskt riktigt nöjd!
Känner att många kommer kunna känna igen sig i texten och jag gillar även melodin.
Nu skrev jag ju den inte utifrån hur jag mår, utan hur en vän till mig mår.

Nu blir de kaffe och promenad med kelavela sen knallar jag nog över till Nina!

ha de gött!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0