Härligt värre!

Idag vaknade jag i god tid innan klockan ringde. Var ute på en härlig promenad i morse med min lilla älskling å sen gjorde jag mig i ordning för att sedan åka ut till praktiken. Men precis när jag skulle åka så hittade jag inte mitt kortfodral där jag har mitt körkort... letad massor men kunde inte hitta det och jag visste att jag skulle komma försent, men jag ville INTE STRESSA utan körkort. Hittade det och ringde och sa att jag kommer lite senare vilket var helt okej. Kortfodralet låg mellan kuddarna i soffan!

Igår efter jobbet tog jag och Em en jättehärlig promenad i stan ut bakom museet och runt längs älven och det var så härligt å gå vid vattnet och bara sug in höstens alla färger och den friska luften. Sen blev de ett gött bad när jag kom hem sen mys!!
Idag har jag läst en bok och haft lite musik och de gick kalas. Gabriella tog kort och dokumenterade för mig :-) kul att ha sen!!!

Nu ska jag köra samma race med en annan grupp!

Hoppas ni får en bra dag!!!


Pösshajj!!!

Ps. sandra jag saknar dig massor!!! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0