Idag kommer de hem!!!

Jag har faktiskt hunnit med riktigt mycket nu på morgonen och förmiddagen!

1.Ska byta däck på bilen innan jag åker upp till karlstad. (vet ju aldrig när man kommer hem nästa gång liksom)
2.Dammsuga hela huset och skura golvet!
3.Skriva mer på arbetet
4. vika tvätt
5. Duka och göra i ordning middagen till mammsen och pappsen som kommer hem med valpen och Molly!!!
6.packa ihop alla mina saker som jag strött ut i hela huset,

7.Dammsuga bilen

Bara bil mecket som är kvar!!!
Får se om jag hinner det!
Måste ut med kela på långpromenad oxå jue å sen göra mig lite snygg!
Just nu är jag VRÅLSNYGG!!!
Har hen rutig flanellshorta stl XL ett par randiga stumpbyxor och utan på dem ett par röda benvärmare, ett par varma goa tofflor och sen ett pannband som de är små kycklingar på!!! Snacka om att jag är het!!
Lovar att hade du sett mig så hade du fallit DIREKT utifrån vad du ser!!!!

Nä nu blir det till att ta en kaffe sen köra på igen!!!

Ha de gött hajjjjjjjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0