Jag är en usel bloggare just nu jag vet!



Jag vet att bloggen är skit tråkig nu men eftersom jag itne har haft någon dator hemma så är de så tråkigt att blogga när de finns en dator i närheten och man måstse blogga för bloggandets skull om ni förstår!
Kan ju säga att de va sååå fint i fredags när de tackade av mig på praktiken. Vi hade bullkalas och barnen och lärarna hade gjort en fin present till mig. Jag blev sååååååå glad, men förvånad att inget barn skvallrat, för barn kan ha svårt att hålla mun vad det gäller hemligeheter!!
Jag kommer sakna dem massor men jag VET att jag kommde dit igen!
KOmmer säkert vikarier någon gång, och om inte så har jag lovat att jag kommer ut och hälsar på!

Nu är jag hemma på tjörn och jag har de sååå bra!
Va hos Kallekalle igår och festade lite hos Mappi!
Det var kul, men jag va så jäkla trött så jag gick hem tidigt.

Jag har många vänner som råkar må väldigt dåligt nu, vilket är jäkligt trist!
Speciellt när man själv mår toppen liksom. Det är nästan så att man inte vill säga hur bra man mår när man vet att de mår skit!!! Det finns en av dem som inte alls mår så bra och jag har verkligen försökt att hjälpa men ibland kan man inte, jag är inte gud. Satte mig vid pianot tidigare ikväll och gjorde en låt.
Jag blev nöjd och Patrik, Henke och Christian tyckte den va bra!!
Den handlar om hur de känns att vara deprimerad, å de som inte känt av det har svårt att förstå.
Jag blir irriterad på folk som säger att de förstår när de inte gör de.
När de inte alls vet hur de känns eller hur de är.
Då är de bättre att man är ärlig och säger att man inte förstår!!
Hur som helst, skrev jag låten till denne vän men har inte bestämt mig om han ska få den nu när han mår som han mår eller om han ska få den en annan gång...
De får jag avgöra en annan dag.
Jag önskade att jag skrev denna när jag själv var nere... för kanske jag skulle kunnat förklara för just EN betydelsefull person, som absolut inte alls fattar hur man känner sig när man när deprimerad! Kanske han skule förstå att de inte bara är att sluta gråta och ta sig i kragen å tänka på något annat!
 
I morgon har jag massor att göra, ska till bibblan, å sen plugga massa.
ska även få besök eventuellt och även hinna med en fika.
Får se om de går ihop heheh
mycket man vill hinna med nu när man är hemma men tiden räcker itne alltid till!

Idag tog jag och Frida en skön promenad vid vattnet och babblade massa.
Jag blir så glad när jag ser henne och oavsett vad vi pratar om så blir man glad i hennes sällsap!!
Du är underbar Frida!! Har saknat dig massor, de va ju ett bra tag sedan vi hängde tillsammans, men de har varit mycket för oss båda och vi har väl helt enkelt inte haft tid att ses.
Nä nu ska jag hoppa i säng och sova!!!
måste vara pigg och på G i morgon!!!


PS. Tänker på dig David som har de så jobbigt nu!
Hon finns i ditt hjärta och du bär med dig henne vart du än går!
Tatueringen va helt fantastiskt fin!!
Hon lär vara stolt över dig!
Jag finns dygnet runt för dig!! Ds



Ha de gött najjjjt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0