Jäkla förkyldning!!!

Jag blir galen!!! Har ju varit sjuk och precis när man nästan är helt frisk (ja så frisk jag kan bli ;-) ), då blir man förkyld igen!!
Antagligen är det alla barn som smittar mig... de snorar ju å hostar på mig hela dagarna.
Nyss var det en söt som nös rätt över påläggen som låg upplagda på mellanmålet... mumsigt värre hehe jag tog inget mellan mål.. undra varför?!  ;-)

Eftersom jag inte känner mig helt kry så drar jag hem nu i stället. Ska ju på föreläsning sedan ikväll om jag nu orkar med det. Måste ju vara frisk i morgon då jag ska hålla i några pass med barnen. Vi ska prata om hudfärg. Det går ju inte ett enda invandrarbarn på hela skolan och de ställer alltid så mycket frågor om varför jag är brun och så, så i morgon ska vi tillsammans klura ut varför vissa är bruna och så vidare.


Ha de bra och krya på er, för er som är lite krassliga!!


Pöss hajj

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Stackare:) jag har också gått med min förskyldning huur länge som helst. suck. hur är det annars?

2008-10-01 @ 15:49:11
URL: http://mikaelac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0