Ketchup, makaroner, hundra miljoner!



Vaknade tre gånger i morse innan klockan ringde.
Det var så gött att få somna om.
Vet inte om det var det starka skenet från månen som väckte mig!
Ser ju ut som solen på bilden hehe men de va månen och den sken verkligen starkt!

När jag var på väg ut till praktiken tog jag två bilder när jag körde, det var så himla vackert med dimman och de
starka skenet från soluppgången.

 

Det var bara såå fint!

I morse lärde jag mig räkna till hundra miljoner!
Hur lätt som helst tyckte barnen som sa:
Ketchup, makaroner, hundra miljoner!!
Man lär sig något nytt varje dag !

Igår var det ju kanonväder, så när jag kom hem gick jag en långpromenad med akhela sedan for jag, Erik, Felix och Patrik ut till skutberget och spelade freesbeegolf!
Jag slog personbästa!!
Nu spelar ju inte jag efter samma regler som dom, för jag FÅR bära min freesbee tills jag känner att jag kan kasta!
haha så spelar jag!!!

Nu har jag precis ätit mig proppmätt!!

Sedan ikväll ska jag någ se till att mysa till det lite, kanske till och med ta mig ett glas rött!!!

ha de fint!!!
pösshajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0