Livet är ju underbart!

Jag är så himla glad över att jag mår så bra!
Hösten är här och det börja mörkna. Tycker det är mysigt!!
I Lördags hade jag och Emelie mfl. en jättetrevlig kväll!!
MOdevisningen var kanonbra, synd bara att den var så kort :-(
När jag var och käkade nattamat träffade jag Ingvar Oldsberg!
Full som en kastrull!! Men visst, även han måste ju få roa sig även om det såg lite
galet ut att se honom sitta å råhångla med en dam hihi




något suddig bild men men..

På söndagen var jag och jesus ute på en morgonpromenad. Det var ju kanonfint väder även då! Lite blåsigt dock...
Senare hängde jag med en bakfull och mycket jobbig Erik! haha men visst de va la kul!!
KOllade på tv och käkade pizza..mycket nyttigt!

När jag kom hem i måndags hörde Emelie av sig och ville ut och gå. Vi for ut till skutberget och promenedade lite i kvällssolen!! Det va helt fantastiskt fint!!

 
Söta Emelie i kvällssolen vid skutberget!

Igår var de en ruggig dag. Kände mig såå frusen HELA DAGEN!!
Så igår badade jag badkar 3 ggr hihi :-)
Va i väg och kollade på idol hos en kompis igårkväll å de va trevligt!!

På fredag kommer Moa hit och det ska bli så sköjj!!
Vi ska gå på musikal sen mysa å dricka lite vin!
Längtar redan!!!

Ikväll ska jag sitta på föreläsning angånde min C-uppsats. Bläääääää!!!

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och piggna till lite. Är proppmätt! Har käkat spagetti och köttfärssås!

Ha en fortsatt bra dag!!!

Pöss på er alla glada!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0