Lördag...

GRATTIS FÖR FAN F.B!!
Hoppas du får en bra födelsedag och TA DET LUGNT ikväll!!





*********************************************************************

Kom upp till Karlstad vid sjutiden igår och då va ja inte hemme många minuter innan jag for iväg igen.
Åkte till Tobbe och kollade på Idol bland annat.. kollade även på massa sjuka klipp på youtube !
Sen for jag ner till stan en sväng med mackan.
Kallt som fan va de! Fy fan..
Stod där och snacka ett tag med J sen åkte jag hem å somnade som en stock.
Blev dock jäkligt irriterad på mig själv över att jag glömde stänga av ljudet på mobilen för när jag sov som goast ringde telefonen..03.24 ... jippie or not!
Sket i å svara, orkade inte, men de ringde och ringde!
SUCK!!!
Kunde fan inte somna om sedan.

Pratade med min älskling S.S idag som snubblat ner för en trappa och slagit sig! hehe stackare, sorry att även jag skrattar men de är ju lite typiskt dig att inte kunna stå på bena!
Snart blir vi sambos igen, ett tag!!!
Dåååå ska vi mysa å dricka massa vin å snacka blajj!!!
Saknar dig massor!!!
Älskar dig!

Idag har jag grejjat hemma och Patrik bjöd över sig själv på kaffe (ovanligt) men köpte idag med sig en vetelänga med massa gött gojjs i!!! mm mm mm! Vi delade på den å åt upp rubbet! hahaha

Saknar att träna, har ju inte gjort de på aslänge nu men jag blir ju fan aldrig av med min hosta!

Saknar familjen bergström!! Å Akhela saknar bästisen Stella!
För övrigr har inte Akhela fått springa lös på en hel vecka vilket har gjort henne hel tokig när hon försökt race:a med koppel på! men idag har hon fått springa lös å jisses va  det gick undan!
SKulle varit intressant att få veta i vilken hastighet hon springer i när de går som fortast!!!

Nä nu ska jag fortsätta grejja här hemma å samt vara lite social med Patrik!

Ha en bra kväll!!!
Pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0