Regn, hagel, regn å mer regn!

Fy fan vad det regnar nu! Helt galet mycket!
Man ser inte vägen ute, okej ja jag vet, det är mörkt ute just nu! men innan när det inte var så mörkt och det regnade som de gör nu så såg man knappt vägen..de va som en fors med vatten bara!
Tur att man har de varmt å gött inomhus!
sitter nu och är lycklig över att mitt arbete inte ska vara inne förrän NÄSTA fredag!! yes yes yes!
Då hinner jag ju!
I morgon ska jag göra massor!

1.Ska byta däck på bilen innan jag åker upp till karlstad. (vet ju aldrig när man kommer hem nästa gång liksom)
2.Dammsuga hela huset och skura golvet!
3.Skriva mer på arbetet
4. vika tvätt
5. Duka och göra i ordning middagen till mammsen och pappsen som kommer hem i morgon med valpen!!!
6.packa ihop alla mina saker som jag strött ut i hela huset,
7.Dammsuga bilen

Allt detta ska ja göra innan klockan 15 för då kommer de hem!
Mamma, pappa, Molly och den lilla valpen!!!

XSALLY, E HON INTE SÖT?!!!!




Nu ska ja fortsätta grejja me grejjera!

Vill påminna Dig F  : Glöm inte att köpa en HDMI kabel på fredag!!! ;-)


PÖSSHAJJJJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0