Stackars lille Perry!!!

Fick nyss veta att exet välte med lastbilen i natt!




Fick sy drygt 22 stygn i ansiktet.
Inte klokt vad man kan skada sig även om han bara körde i max 30km/h med lastbilen i den där dumma kurvan!
Är jäkligt glad och stolt över att han alltid har bälte på sig i alla fall!!!
KRYA PÅ DIG ÄLSKLING!!!! ♥

Har nyss varit ute med Nina i skogen och vi hittade massa svamp!:-)
Å de va inga små svampar heller!!!!
Lämnade stigarna och klampade rakt in i terrängen å där fanns de en del fina svampar!!


Tycker inte att denna taggsvamps storlek framgår riktigt, för den är större än den ser ut på bilden!!

När jag kom hem stekte jag upp svampen och gjord två goda svampmackor!!!

  

Nu blir det till att plugga lite, sen ska ja över till Nina IGEN, hehe ja man skulle nästan kunna tro att jag bor där jag vet hehe!
Ska hjälpa Axel med hans blockflöjts-läxa och så ska Nina klippa mig.
Vi får väl se hur de går, de va ju inte igår som jag spelade blockflöjt, men de sitter i ryggraden det! hehe

Ha en fortsatt bra dag alle sammans!!


Tänker på dig Perry!
Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0