Finbesök idag:-)

Idag kommer min favorit och idol och hälsar på mig!! Moa Emanuelsson!!



Vi gick i gymnasiet tillsammans på musiklinjen i Uddevalla. Redan första dagen i skolan "klickade" det mellan oss!
Vi har hållt kontakten sedan dess minus en period då de va en snurra på tråden som egentligen var en bagatell.
Det ska i alla fall bli hur kul som helst att se hennes snygga face!
Det finns ingen människa som jag har så många sjuka minnen tillsammans med. Vi har gjort så störda grejjer så ingen skulle tro på en om man berättade en del saker, men de har vi! Vi äger Moa!
Snacka om att vi bjuder på oss själva till 250%

Ska hämta henne vid tåget om en liten stund sedan ska vi sitta här hos mig och fika å snacka blajj!!
Sedan ska hon vidare upp till Stockholm där hon bor.

I Lördags blev jag så badsugen, så jag drog ut till Skutberget och hoppade i sjön! De va inte så farligt kallt! De va gött!!!
Trodde de va sista badet sist gång jag badade men ICKE! Kansk kan bli ett bad till innan hösten.
Hade jag inte känt mig själv så bra så hade jag trott jag var en viking;-) Badkruka finns inte med bland mina namn i alla fall. Kommer ihåg när jag badade i slutet av oktober borta vid alstersjön...de va kallt på riktigt! Men solen sken i alla fall!

Igår var jag och J och tränade. Känner inte av så mycket träningsvärk idag konstigt nog. Körde på bra i går men de kan ju va så att de kommer i morron! Hjälp! Mina klasskompisar måste ju tro att jag är invalid när jag inte kan få på mig jackan själv mm. hahah men låt dem tro de då!!! Det skiter jag i! Så de så!

Var på föreläsning i går. Tomas Söderberg, asså han är så jäkla bra! han borde föreläsa på alla skolor som finns så lärare får sig en tankeställare i hur de bemöter problem med elever.
Han är så klockren när han alltid relaterar till konkreta exempel. Humor har han oxå! När man sitter på honoms föreläsningar rusar tiden bara iväg. Tråkigt nog var det tredje och sista föreläsningen han hade för oss i denna kursen.

Nu ska ja piffa till mig lite, sedan ska ja dra mig neråt mot stan å möta upp min ängel!

Ikväll blir de Idol hemma hos Tobbe å Emelie med Martin & Erica med :-)


Ha en fortsatt bra onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0