Nu tar jag helg!

Har idag varit i skolan en sväng, skrev bara en uppgift som vi skulle göra i studiegruppen, är så jävla trött på tråkiga föreläsningar nu så jag SKET i att sitta å lyssna på dem!
Sitter hellre å pluggar hemma då än låta min dyrbara tid gå åt till nån som står och ordbajsar i ett par timmar och resultatet av mina annteckningar är mitt namn skrivet på 20 olika sätt, lite fula gubbar som skelar samt en del bara kludd.

Vaknade inte vid fem i morse jippie, fick sova ända till halv sex!!! De är stort, en hel halvtimme längre! Så då tyckte jag det v ar okej att släpa ut snuttan på en morgon promenix.
Kände mig fan lite förkyld när jag vaknade, men nu känns de ingenting. Jag lovar att när jag kommer ut till alla ungar på min praktikplats på måndag så kommer jag strax därefter ligga som en slak sill i sängen.

Ungar som är små som snorar och hostar å nyser rakt ut, de är ju som gjort för att bli sjuk. Men inte kan de hjälpa de!

Jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska skriva om i min C-uppsats. Måste skriva om något med läs och skrivsvårigheter, men de är ju sååå jävla sönder tjötat!!! Fast i och för sig, tänker nog göra det så lätt för mig som möjligt..
Har ju skrivit arbeten om det flera gånger så jag har ju mycket material hemma som man kan ta till användning.

Ikväll blir det Idol igen, har inte bestämt om jag ska sitta hemma och kolla själv eller om jag ska orka flytta mitt feta arsle till en polares soffa.

Min idol är denna underbara tjejj!!!

Anna Bergendahl "have a heart"



Asså de va ju helt otroligt bra! Blev helt stumm när jag hörde hennes röst.
Hon har DET!!!
Go girl!!
Spelar ju ingen roll om hon vinner Idol eller inte, hon kommer lyckas ändå med den rösten, närvaron, utstrålningen å ja vet inte allt!!!

Nu ska ja städa!
Roligt värre ...or not!

pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0