Grattis Ela!

Först och främst vill jag säga GRATTIS ELA PÅ FÖDELSEDAGEN!!!!


(bilden är från elas blogg)

Hoppas du får en kanonbra födelsedag!!!! Massa med kramar från mig och Akhela!

Igår hade jag en Nora-och-Akhela-mysdag/kv'äll hemma! Det va sååå gött!
Erik och Jesus kom över en sväng och käkade bullar och drack kaffe.
Vi spelade även lite spel. Men sen va de bara Nora och Akhela time.
Akhela fick bada badkar och hon luktar sååå gott nu i pälsen.
Datorn pajjade igår IGEN, men idag fick jag igång den.
Så de va verklign en stilla och lugn hemma kväll igår.
Somnade väl vid 22 tiden eller nåt, vaknade vid 6 i morse och va såååå rastlös!
Satt och väntade på att barnkanalen skulle börja sända barnprogram.
Ja så MOGEN är jag ibland!

Idag har jag varit och storhandlat mat på willys och sedan har jag varit
hemma bara och degat. Ikväll ska jag kolla på film och äta chips ;-)
Tänker inte lämna lägenheten!
Sitter å tar mig ett glas rött  och kollar runt här kite på nätet.

Ha en trevlig fortsatt söndag!




Kommentarer
Postat av: Mikaelac.blogg.se

Tack gumman=)

2008-09-15 @ 12:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0