hittade en lista till :-)

  1. Vilket är ditt fullständiga namn? Nora, Anna, Klara Eriksson
  2. Vilket stjärntecken är du? Tvilling
  3. Vilket stjärntecken är personen du håller kär? Vattuman
  4. Spelar åldern någon roll för dig i ett förhållande? Nja det beror på..
  5. Vilken kroppsbyggnad på en kille föredrar du? Inte någon jävla muskelknutte ialla fall, så oskönt att kramas med! Ingen pinnsmal heller enligt min smak, det ska va lagom av allt!
  6. Har du någon gång dumpat någon som älskar dig? Ja tyvärr.. eller jag vet inte vad jag ska säga..men det kändes inte rätt att vara tillsammans med honom.
  7. Har du någon gång blivit dumpad via sms? Nej, men via telefon
  8. Har du dumpat någon via ett sms? Nej
  9. Har du någon gång blivit bedragen? Ja de har jag och de visste jag om.. men sa inget. Ville inte veta om det, ibland förstår man inte hur man kunde blunda för nåt sånt!! Det var länge sedan.
  10. Har du varit otrogen? Nej ALDRIG och tänker hålla de som motto att inte vara det heller!
  11. Var går gränsen för otrohet, tycker du? Svårt att säga, en puss hit eller dit spelar mig ingen roll det är känslan bakom som är mer betydelsefull.
  12. Har du någon gång stulit en kompis pojkvän? haha nja stulit å stulit, men han ville va med mig så.. Då fick de bli så. Kan ju inte hjälpa att vi tyckte om varandra...men vi redde ut det ganska bra tycker jag.
  13. Har du någon gång blind dejtat? Ja och det gör jag inte om!
  14. Har du någon gång gjort bort dig rejält, på första dejten? hehe skulle vilja ha nåt riktigt smaskigt att dela med mig av men kan inte komma på nåt sånt faktiskt. Gränsen för att jag ska känna att jag har gjort bort mig är ju ganksa högt uppe så jag känner inte att de varit något sånt jag gjort, nej.
  15. Har du dejtat mycket? Ja periodsvis
  16. Vad vill du helst göra på första dejten? Hitta på nåt kul att göra! Bowla, spela biljard eller ta en promenad eller nåt liknande, gillar Inte att bara sitta i ett stelt samtal för att försöka lära känna varandra.
  17. Har du träffat någon från internet i verkligeheten? Ja många
  18. Raggar du mycket? Nja periodsvis som sagt ;-)
  19. Spelar du svår eller är du lättfångad? Oj hm.. jag spelar oftast inte, känner jag att detta vill jag undersöka så gör jag det men visst kan man spela lite svår ibland med glimten i ögat.
  20. Vad tycker du om sex på första dejten? Det vet man inte förrän då!
  21. Vad bör man inte säga till dig på krogen när personen försöker ragga på dig?  "Ska du med hem och knulla?"
  22. Vilken är den bästa raggningsreplik du fått ute på krogen? Fika i morgon?, tycker den va klockren, att vilja ses dagen efter då man är nykter och har alla sinnena ibehåll!
  23. Har du någon gång blivit uppraggad av en tjej? Många gånger, men de gör mig inget!
  24. Var brukar du hålla till när du är ute på krogen? Väldigt olika, beror på vad jag är på för humör. Ibland står jag på dansgolvet hela kvällen, ibland sitter jag i baren och tölar med förbipasserande folk, ibland sitter jag å bara iakttar alla andra som tror de äger!
  25. Vad vill du veta på första dejten om personen som du dejtar? Lite av varje, men inte för mycket. Vill mest diskutera roliga saker.
  26. Vilken typ av killar är du svag för? De som har mycket med sig bagaget, och trots det blivit en bra människa.
  27. Vad spanar du in extra noga på en intressant kille? Händerna!
  28. Har du pojkvän nu? Om inte, När hade du pojkvän senast? Nej jag har ingen pojkvän nu, hade kille senast 2003
  29. Vad tycker du om singel-livet? Helt ärligt så är jag sjukt trött på det nu. Nu vill jag bara hitta en bra snubbe som man trivs med och satsa stort!
  30. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja..

  

  

  


Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Det är klart du vill gå på blind dejt igen :D

Jag skrattar ihjäl mej!!

2008-09-12 @ 17:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0