Ja men godmorgon då!




Helt otroligt att man vaknar på exakt samma tid...lika pigg..lika irriterad!
Detta är ju hopplöst att vanka vid denna tiden! klockan är liksom 04.59 typ..

Tänker i alla fall inte väcka min lilla skrutta som sover så gott.
Det är inte rättvist att dra ut henne nu nä hon söver så gott.

Har i alla fall påbörjat frukosten, så strax blir de mat.
Brukar aldrig vara hungrig tidigt på morgonen men de är jag idag.

Får se sen om jag kan somna om eller om jag måste börja den långa dagen redan nu.

Ska sitta på föreläsning sedan fram till 16..kommer ju vara död sedan..jag som tänkte dra till gymmet å träna oxå senare ikväll men de kommer jag väl inte orka om man inte kommer få sova nåt emellan.

aja ,,... hoppas ni får en trevlig onsdag!!

Kram hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0