KLANT NORA!!!



Okej klockan är strax efter tolv och jag har redan gjort bort mig två gånger idag...

Första gången var i morse när jag gick till skolan.
Jag går och lyssnar på Rix Fm i hörlurarna och är helt inne i min egen lilla värld då de säger något roligt
och jag gapskrattar rakt ut! De som gick framför mig, vände sig om och antagligen undrade vad jag led av för sjukdom!
Jag kände mig liiiiiite dum där, men de bjuder jag på!!! Hahaha de är ju lätt hänt! Glömde bara av att jag kanske inte skulle skrattat så högt, kanske hade räckt med att lee...??

Andra gången var när jag nästan var hemma så mötte jag en kille som jag brukar säga hej till och stämma av läget med lite, vi känner inte varandra egentligen, å jag vet inte ens vad han heter..
Han gick, liksom jag och lyssnade på musik i sina hörlurar. Han hade såna hörlurar som är som öronproppar som man kan trycka in ganska långt in i örat, (sånna har jag med) å när han stannar och drar ut dom får har inte bara ut hörluren utan även en stor klump med öronvax!!! Vad säger klant Nora då??
Oj, se där, där fick du ut vaxproppen!

Sekunden efter så tänkte jag, men gud, sa jag de högt??? Tydligen! Han skämdes jättemycket men skrattade lite ändå... vi utbytte inte så mycket i vårt samtal mer sen gick han... Asså ibland flyger de ju bara ur en saker innan man hinner tänka efter om det är så bra tänkt att säga de man just tänkte!


Jisses anåda! jaja tur att de inte var något man behövde få dåligt samvete över, jag bara skrattar åt det nu! hahaha såå dum man är ibland, men de är ju lite kul såhär efteråt!


Igår hann jag sticka iväg till gymmet och träna lite innan de blev idol hemma hos Tobbe och Emelie. Jag hade med mig en skål med färdigpoppade poppcorn i går, Micropopp är inte gott!
Man ska poppa själv! Då blir de bäst, å dom var mycket uppskattade! Så ikväll ska jag poppa ännumer och ta med mig!!!

Nu blir de promenix med Kelavela!
Har tagit helgen nu ja, såå skönt!

ha de gött hajjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag skrattar ihjäl mej. Jag hade nog förmodligen skämts ihjäl om jag fått kommentaren om öronvaxet, men då petar jag mina öron varje dag också så jag slipper såna kommentarer :D:D:

2008-09-04 @ 14:12:24
Postat av: Mikaelac.blogg.se

HAHAHHAHAH vaxproppen va inge tölig ahahha du e för skön!

2008-09-06 @ 22:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0