Kungen och Drottningen kommer hit ikväll!!

Igår kväll kom Jesus över och vi skulle kolla på The messengers IGEN för att jag ville se om den gjorde mig lika rädd igen. Givetvis var det INTE samma sak att se den på datorn som på en projektor!!! Hoppade inte alls till lika mycket som när jag  och Tomas såg den. Slår vad om att hade jag sett den hos honom igen så hade jag suttit där i soffan som ett asplöv IGEN HAHAHAa!

Idag har jag och Jesus varit ute på en långpromenad i det härliga vädret!! Så gött!!!
Gick ner till kroppkärrssjön och tillbaka. Så nu ligger lillan och sover som en stock. Hon hade väskan på sig när hon var ute å de är ju jobbigt för henne att kånka på men bra!

Ikväll kommer Kungen och Drottningen hit och vi ska äta god mat av hög klass och dricka gott!!
Varje år vid denna tiden på året kommer de hit och ska plocka lingon i värmlands djupa skogar och det brukar alltid ge ett gott resultat. Sen får man lingonsylt så det räcker och blir över för hela året:-)
Det ska bli så kul att träffa dem!
Har dock inte börjat duka å så än, de får jag vänta med till lite senare.

Kände mig lite förkyld igår men idag känns det inget alls! Jag måste blivit frisk! Eller, erhm så frisk jag kan bli ;-)
Nu ska jag och Akhela käka lite mat sen slappa på soffan!
Blir nog ett bad för oss båda idag:-)

Ha en bra fredag, och åter igen Felix, Grattis!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0