Lördagsmorgon!



God morgon på er!

Igår hade jag en dag/kväll som va såå härlig!
Träffade Linda igår och vi va på ut på skutberget och promenerade runt med vovvarna! De va ju bara så kul att träffa henne igen, å lilla Alva va kanonfin! Söt och lekfull!!!
Igår var de ju nån tävling där ute för polishundar så de va jättekul att kolla på alla vältränade hundar, men jag gick RÄTT stolt när deras hundar skällde ihjälsig på oss när vi gick förbi och Akhela bara ignorerar dem å går förbi.
Min lillskrutta är såååå duktig!!!

     

Senare åkte jag hem till Emelie och tog ett glas vin, sen åkte vi ner till Bmb.
Jag tycker bandet va bra igår, men sicken snygg trummis de va:-) mm mm mm
Satt å tjöta massor och hade trevligt! Spanade in alla som dansade där framme vid scenen och de är ju bara sååå kul att titta på dem!

Efter afterworken åkte vi hem till mig och hämtade Akhela + ett par mjukisbraller, sen satt vi hemma hos Tobbe å Emelie å drack lite vin å tjöta mer skit!:-) Jesus kom oxå förbi en sväng och tjöta.

Skrev en dagensdikt på bloggen., hemma hos tobbe igår men den va ju såååååå dålig så jag tog bort den! hahah

Jävla tråkväder de e ute idag med... hoppas de blir bättre sedan!!

ha en bra lördag!!!

Kram å hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0