Myskväll med skräckinslag!

Ikväll har jag varit hos Tomas och kollat på Idol. Samtidigt som vi sappade över till fotbollen lite då och då. Käkade chips och drack tee..en riktig myskväll!!:-)

Ungern - Sverige spelade ju ikväll. Sverige vann med 2-1 precis som jag trodde, men de sista målet kunde ju blivit ogjort kan jag tycka. Jävla ungern! Hade ju varit såå mycket bättre om Sverige vunnit med 2-0 istället men ICKE!!

Slängde på en skräckis som vi skulle se, och de tog inte många minuter in i filmen innan jag typ satt i knät på Tomas haha fyy sicken äcklig film!!! De va faktiskt inte bara jag som blev rädd ett antal gånger i filmen *host*

Vi såg denna filmen, The messengers

 
Familjen Solomon bestämmer sig för att flytta från Chicago för att ge sin rebelliska tonårsdotter en lugnare uppväxt. De slår sig ner på en nedgången solrosfarm i North Dakota och allt är frid och fröjd. Men samtidigt som renoveringen av farmen fortskrider så börjar pappan i familjen visa tecken på personlighetsförändring och en olycksbådande stämning sprider sig över en den lilla farmen. Familjen börjar splittras av misstänksamhet, lögner, svek och ondska.

Handlingen i sig va la inget speciellt utan de va scenerna som va gjorda bra så man skvatt till ett par gånger!
Tycker de byggde upp en bra spänning och sen många plötsliga skrämseltillfällen.

När jag gick hem från Tomas var jag så rädd så jag höll på att skita på mig! Var tvungen att ringa en vän som fick hålla mig sällskap!! Kändes lite tryggare när jag tog promenad med Akhela senare, men ändå så va man på helspänn.
Lovar dig att hade jag mött någon så hade jag skrikit högt! hahaha en underbar känsla när man är rädd tycker jag!


I morgon blir de föreläsningar igen... hoppas verkligen att de är bättre än de som va idag.
Det blir ju pinsamt för föreläsare när så många går hem! Då måste man väl inse att man är förbannat tråkig att lyssna på kan man tycka?!

Idag Sandra S slängde Nora Eriksson vinglaset!! Inte illa va?? hahah inte en dag förtidigt!!!
Håller tummen för dig i morron eller idag blir de ju!!
Älskar Dig!!

Nä nu blir det sängen! Måste sova!!!
Ha de gött najjjjjt pusshajj!!!

Ps, såå underbart det var att höra ifrån dig idag R.M!!! I miss you!! Ha så kul på din resa nu!! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0