Onsdag!

Igår när jag kom  hem gick jag ut på en långpromenad med Akhela! Sedan gick jag och Jesus till gymmet. På vägen dit fick jag reda på att Tobbe skulle ha "kalas", snabbtränade lite sen skyndade jag mig dit. Hade faktiskt helt ärligt tagit fel på hans födelsedag, trodde de var idag, men ICKE!!!
Han är ju helt otrolig på att hitta på sjuka lekar! Något han borde hjälpa andra med som behöver inspiration! hehe kanske han kan skriva en bok som heter  "Tobbes störda lekar". Önskar att jag skulle kunna komma på de sjuka ideer han besitter!
Det var i alla fall väldigt trevlig även om jag kände mig som en partynedstämmare. Var ju helt slut när jag kom dit.
Efter att vi kollat på Idol åkte jag hem till min älskade lilla skrutta som varit ensam så många timmar igår. Fick nästan dåligt samvete, så vi la oss i soffan och kollade på tv, busade och åt poppcorn! Nåt som Akhela gillar starkt!

I morse vaknade jag utsövd och pigg i soffan... hade lite ont i nacken dock. Måste totaldeckat, eftersom jag inte gått och lagt mig i sängen!
Kom ut till skolan i god tid och satt och drack kaffe och pratade med de andra lärarna om lite allt möjligt.
Hade senare möte med min handledare och jag är så jäkla glad över att  få ha min praktik här där man är så uppskattad och jag blir verkligen försedd med verkligehetens alla situationer i en förskoleklass och de är kul att man är med och ser barnens utveckling. Har ju varit här på skolan sedan 04- så jag känner ju till alla elever. Kul att se hur de förändras utseendemässigt samt hur de går för dem i skolan.

Ikväll ska jag upp till Tobbe och Emelie och kolla på idol, har lovat att ha med mig en äpplepaj!
Mamma och pappa gav mig ju massor med äpplen hemifrån trädgården så de måste jag använda innan de börjar till att bli dåliga!
Ska även försöka hinna med ett pass på gymmet om J har tid.

ha en fortsatt trevlig dag!!!

*kramar om*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0