Plugg plugg plugg

Sitter i skolan nu och läser en bok i bibblan. Skippade den första föreläsningen som inte va så givande som jag velat.
Som tur är så är ingen föreläsning obligatorisk så man går på de man vill. Men jag har i alla fall varit på typ alla föreläsningar minus några som jag gått ifrån på rasten då de inte varit tillräckligt givande.

Att bara stå och prata och utstråla att "jag vill bara härifrån" eller "jag brinner så för mitt ämne men ni fattar ju ingenting" är så uselt tråkigt att lyssna till. De som föreläser måste väl ändå vilja att man ska bli intresserad av de de säger och de vill väl att den ska ge oss något, för knappast står man väl där framme i en aula och tölar bara för att få betalt?
Det finns så många som inte borde få föreläsa, då de kan få intressanta ämnen att bli dötrista.
Jag har i alla fall lovat mig själv att ALDRIG bli en sådan tråkig kärring som bara kör sitt egna race utan att eleverna lär sig något.

Till helgen får jag finbesök av självast Kungen och Drottningen!! Det ska blir så kul att träffa dem. De va ett tagsedan nu.
Även en Kung och en Drottning kan behöva lite avkoppling i värmland så då kommer dom till Prinsessan och äter gott och bara slappar.

Nä nu suger det i kaffetarmen,  måste gå och fylla på systemet med koffein.

hörs säkert sedan!

pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0