Redan kväll!!??!!

 

Jisses vad tiden går fort när man har roligt.. ja vad har jag gjort då som är så jävla roligt??

Jo jag har städat lite, efter som Kungen och Drottningen kommer och besöker mig i morgon. Sen har jag busat massor med min lilla skrutta!!! Jag älskar henne verkligen över allt annat på jorden! Hon är bara såååå underbar!

Jag vet itne vad det är men jag är så lycklig idag! Kände det förut i förmiddags, kanske de va för att de är helg nu?? Eller kanske va de för att jag fått slängt vinglaset?? eller kanske de e för att ja snackade med R.M igår? eller kanske det är för att jag får besök i morron? Ja varför jag är så lycklig kan jag inte komma på, men kul är det när man bara går omkring med ett fånigt leende på läpparna hela tiden!

Satt å skrev med exet förut och han skickade över massa ny musik som jag inte riktigt smält än men de e ganska bra. Progrock va de av nåt slag.. alltid kul med ny musik som man inte är van att lyssna på, tycker jag.

Ikväll blir det nog Idol med Erik, Felix och Jesus... får se .. i morron fyller i alla fall världens bästa Felix år!!!

Nu ska de lagas kvällsmat samt busa änmer med Akhela!!!

Tror fasen ja ska ta en lite whisky oxå å fira! Fira att...?!????!! hm ja jag vet inte, fira för att jag har en bra dag!!

ha de fint!! hajjjjjjjj

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul o höra att du haft en så bra gumman! Det glädjer mej verkligen!!

Puss

2008-09-11 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0