Uppdatering!

I torsdags var jag, Linda, Emelie och Erika på tjejkvällen i stan och kollade in vad de hade för roliga erbjudanden i butikerna, tråkigt nog tyckte jag att utbudet på rabatt och lite annat sög!
Men som tur var hade jag ett mycket trevligt sällskap som gjorde att kvällen blev såå skön.
När vi kollat runt i butikerna och så gick jag Emelie och Erika till arena bar och tog Ett glas vin.
Satt och tjötade om allt och inget. Varför går man inte ut och tar Ett glas vin och bara tjötar oftare?? Det behöver ju inte leda till utgång eller nåt speciellt. Bara så trevligt att umgås och njuta.
Tog sedan bussen hem och somnade som en stock!


Idag har jag varit ute i ett område här i karlstad och blivit fotad! Det var skitkul och eftersom mina ideer på bilder sprudlar fick vi många fina kort. Tog kort ute i naturen bland höstens granna färger!!
Det som jag känner är viktigt med bilderna är att de inte blir allt för omgjorda. Vill att de ska se naturligt ut och inte som ett dockansikte.
Har fått en hel del bilder ikväll av Henrik men tänker inte lägga ut dem idag. Tror jag vill ha dem för mig själv. Men ska ge ett smakprov på någon bild någon dag!

Nu sitter jag hemma hos Emelie och vi ska snart ta lite vin..ska ner och kolla på modevisningen som är på bmb sedan.
Söta Em. lockade mitt hår i morse så jag hade korkskruvar när jag va ute och fotade!!! Det tackar vi fööör!!!!

Ha en trevlig kväll!!

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0