Vad är problemet?



Alltså min kropp har satt i system att vakna kl 05 å då är jag pigg.
Går ut och går med Akhela även om hon inte uppskattar de sådär jättemycket alls.
Sedan hoppar jag i badet, sen när jag kommer upp är jag så snurrig i hövvet så jag lägger mig och söver igen.
Det är gött på ett sätt men när klockan ringer och det är dax att gå till skolan är jag helt slut.

Hoppas hoppas att jag kan vakna senare i morgon, de är fan inge kul å va uppe så tidigt!

Dagen som varit idag har varit rätt bra. Satt på en ganska intressant föreläsning om föräldrarsamverkan.
Hur man kan bemöta olika föräldrar med vars barn har olika handikapp.

När jag kom hem satt jag och pluggade rätt länge. Sov en stund, och ikväll har jag legat och kramats med Akheal och kollat på film å druckit tee. kollade givetvis på top model oxå..
Mycket mysigt!!!

orkar inte skriva mer ..

najt  pusshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0