Det är nu du behövs...bloggfan! Men orka!

Jag är väl medveten om att jag SUGER på att blogga nu.
Men har verkligen tappat lusten, samtidigt som de är nu som jag nästan som mest skulle behöva skriva av mig.
Har så mycket inombords som får stanna där men som jag egentligen vill få ur mig, men det tar liksom stopp.
jag har i alla fall en spärr, då jag inte lämnar ut mer av mig själv...


Trivs i alla fall hur bra som helst på jobbet fortfarande, men kanske att jag tappat lite av min glans, då jag försvinner in i mina djupa tankar.

har i alla fall haft en fantastiskt bra helg!

Åkte hem till mamma och pappa oanmäld i fredags kväll, kom lagom till middag, så det blev att jag käkade med dom å tog ett glas rött. Sedan gick jag över till Ida och Patrik å drack lite mer vin med dom & Nina.
På lördagsmorgon åkte mamma, pappa och jag upp till Uddevalla å handlade och hälsade på farmor!
Sen åkte jag till Stenungsund och hälsade på min älskling Frida! Vi solade och snackade ut, de va underbart att få ur sig massa. Tror hon kände detsamma ;-)  Hann i alla fall få en sjukt ful solbränna undertiden vi satt på altanen å snackade.


Sen åkte jag hem och var ute med Akhela på långpromenad.
På kvällen skulle jag för första gången ta BUSSEN in till Avenyn för å dricka öl med lillsörran.
Men fatta va komplicerat det skall vara att åka buss då!
Inte kan man betala med pengar heller, nä man ska betala med sms,...jag fattade noll men fick hjälp av busschaffören.
Det va gött att komma in till stan och ta det lite lugnt....vi tog bara 2 öl sen tog jag bussen tillbaka. Det gick ganska smärtfritt, men jag hatar verkligen att åka buss! Men nu har jag gjort det i alla fall!!

På söndagen åkte jag till Petter och vi tog en promenad ner till stan och fikade, å sen en promenad i det blåsiga med oxå soliga vädret. Är jäkligt glad att vi börjat umgås igen, vi har inte haft kontakt typ sen vi gick i högstadiet.

Igår fick jag Spotify :-) de e ju kanon!!!


Idag har det varit en jobbig dag på jobbet, jäklar vad ungarna har hållt på.
Det är alltid helt så uppstissade på måndagar. Önskar att jag kunde ha semester varje måndag! haha
Vi var ute på utflykt idag, de va mysigt! Synd bara att de blev så molnligt sen.

ahjaa men nu har jag skrivit lite i alla fall...



ha de gött hajjj....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0