Det blev en vända till, till akuten!

Nu har jag precis kommit hem från Axess Akuten IGEN!

Fick ju åka in en gång till....

Satt här hemma och halvsov i soffan och väntade på att det skulle lättna upp men icke. Klockan blev två och jag var fortfarande väldigt tät och tungandad så jag ringde sjukvårdsupplysningen å de tyckte inte att jag borde vara så tät efter all medicin jag proppat i mig.
Så det var bara att sätta sig i bilen å köra in igen.

Väl inne där igen, hann jag inte ens ta en kölapp innan en dam i röd rock frågade om hon kunde hjälpa mig,. jag berättade som det var och vipps satt jag inne i ett rum och 10 min senare fick jag medicin.
Har aldrig varit med om ett sånt flyt och att man kommit in så fort!
Helt fantastiskt trevlig personal oxå som verkligen tog sig tid och förklara varför de va som det var samt lyssnade på de jag hade att säga.

När jag äntligen fick åka hem kände jag att det tungs tryck som jag haft över lungorna bara hade lättat å försvunnit, så underbart!. De va så skönt att kunna andas in och ut djupa andetag!


 Nu ska jag sova, är HELT SLUT!!!

i morgon ska jag till jobbet !! Gillar inte att vara hemma från jobbet!
Saknar alla ungarna!

Kram hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0