Utmaning

Utmaning

Jag har fått en utmaning från Madde på mailen men tänkte att den bloggar vi!

Och nu gäller det att besvara frågorna med första meningen ur mina sms. 

Alltså på fråga 1 besvarar ni med första meningen ur första sms:et, nr 2 med andra sms:et,osv...

Kan bli jättegalet! Hahaha...

 

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen ?
komma förbi eller i stan?


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis ?

Kaffesugen?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss ?

Saknar dig Laxen!

4. Vad är det värsta du skulle kunna säga till din fiende ? 
 

;-) vad tror du ;-)


5. Vad skulle du skrika om du vann en miljon ?
ok, cool, jag inväntar din förvirring då :-)

6. Vilka ord skulle du säga till Gud om du träffade honom ?

Vill men kan ju inte, kommer ju gå åt helvet


7. Vad vill du höra mest av allt ?
Hej hjärtat!


8. Vad kommer bli dina sista ord i livet ?
Orust är fint såhär års ;-)


9. Vad säger du till en nära vän som fått en dödlig sjukdom? 

Ingen fara, de va så lite så

 

 

Jag utmanar ALLA som vill göra det här  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0