Äntligen...hon är tillbaka!

Igår var jag LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITE trött på jobbet, fick verkligen anstränga mig för att inte somna ståendes!
Men eftersom jag slutade tidigt så gick det ganska bra ändå tycker jag.
Kom hem strax efter 14 sen var jag ute med Akhela i det fina vädret!

Frugan ringde och ville ha skjuts hem från Landvetter och glädjen av att hon äntligen var tillbaka gjorde mig en smula piggare!



Åkte sedan hem till henne och lämnade hennes ICKE lätta resväska och när vi kom in i hennes lägenhet, sa hon: Så här fint var det itne när jag åkte härifrån. :-) Hon blev jätteglad över att jag städat lite, diskat och bäddat hennes säng och lagt upp ALLLLLAAA små söta gossedjur!

Hon svirade om till "Frugan-kläder" (myskläder) och sen for vi hem till mig.
När vi satte oss i soffan med var sitt glas rött i näven och var sin dator i knät så kom tröttheten som en smäll i ansiktet!
Så de va bara att häva lite mer vin så man kom in i stämningen och sen va man där! M Kom över oxå så vi satt här alla tre och snattrade, och jag gäspade!
Blev full som en kastrull efter bara några glas och sen deckade jag på min soffa! haha
Frugan och M kollade på filmen " Moulin Rouge" å filmen va inte slut när den va slut... nä då skulle de gå tillbaka i filmen å se deras favoritscener 100ggr. *Snark*, sa jag bara. Inte konstigt att jag somnade med tanke på att jag låg med hövvet i frugans knä och blev kliad i nacken, det är ju inte direkt upp-piggande om man säger så!

Senare ville M ut, men mig fick hon INTE med!! Jag låg kvar på soffan och somnade som en stock när de gått.
Frugan gick hem, skulle upp och jobba tidigt idag, så jag tror M gick ut själv.

I morse vaknade jag strax innan 6 och jag låg och tittade länge på det vackra vädret innan jag väckte Akhela och tog ut henne på en promenix. När jag kom tillbaka efter promenaden var klockan 9 å då slog tanken mig snabbt..att om jag ringer och frågar om de e ok att jag kommer 15 min försent så hinner jag springa en runda om jag springer NU!
Givetvis var det okej så jag började istället jogga iväg med Akhela med.
Det var asgött väder att springa i för det hade inte hunnit bli så varmt. Tog en 2 minuters dusch sen satte jag mig i bilen och åkte. Var på jobbet 09.55 ;-) snabba ryck! håret dröp av vatten när jag kom till jobbet hahaha men de torkade ju snabbt ute i solen.

Idag har vi varit ute hela dagen och barnen har lekt för fullt. Har en liten gosse som håller på att skolas in på dagis och han visade sin bredd på humör idag, kan man milt säga. Herregud va han har varit ledsen och arg.
Till slut somnade han av ren utmattning efter all illska å tårar.

Jobbade för första gången till 18.30 idag och det var INGE kul kan jag ju säga!
Fy fan!
Senaste jag jobbade förra terminen va till kl 17...
Men jag överlevde ju detta!
Så de är bara att lee!
Var hemma en sväng på lunchen och var ute med Akhela.

Har nyss varit ute och kastat ÅKE & GRETA! Akhela sprang tills hon inte orkade stå på benen längre, hon slängde sig i gräset och vägrade att resa sig.
Nu ligger hon helt död på mitt golv hemma! 

God natt, och tack tjejjer för igår, det var fantastiskt kul att ha er här, även om jag somnade! hehe

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0