Egokväll ikväll!

Ikväll har jag haft en egokväll!
Legat och lyssnat på mina egna låtar om och om igen, kollat igenom massa gamla bilder på bara mig själv och samtidigt haft intressanta diskussioner med David på msn samtidigt som jag snackat med Jesus i telefon sammanlagt i 3 timmar och 41 minuter! Unnade mig även ett glas rött för att verkligen få till rätt stämning här hemma till den ljuvliga musiken! hehe

Hittade några skivor när jag packade upp ännu en kartong häromdagen där det stod "Bilder bara på mig"
Där på den skivan fanns de många bilder, haha
bjuder på några...de är la från 2003-2004 eller nåt tror jag...


Jag kryper på Markus smutsiga golv hemma på redbergsplatsen
där jag bodde när jag först flyttade till gbg!
Var inneboende hos ett hälsofreak som fick mig att drick konstiga saker t ex:
-Kalk blandat med vatten.
-Alger.
-Linfröolja
Men de va effektivt att bo med honom, sund kost, men han va störd!


Så här ser jag ut i kort hår!
De va på mallis detta, år 2004 tror jag!


En bild från den tid då jag bodde i "peppakakshuset"
i Stenungsund på FÖRSTA våningen.


Sen fick jag nog av personen jag bodde med,
 han tjöta så förbannat på mig och vi bråkade om ALLT!
Så jag flyttade istället in hos herrn på våning 2 haha
Hos honom fick man fransk manikyr
(ni ser ju hur bra snubben va på att måla naglar!)
 och va med om massa galna fester!
Och lyssna på Ozzy Osbourne tills öronen vek sig! hihi
Den människan blev betydelsefull för mig,
han fick mig på fötterna igen när mitt liv va galet för en tid..!
Så Tack H, för det!


Kommer precis "hem" till vånig 2 och har tagit körkort!!!
Det va stort!
Större än att fylla 18! lätt!


Tjejen som inte gjorde lumpen,
men drunknade i Kallekalles millitärkläder :-)



En resa till Portugal som jag sent kommer glömma.
Eda nr3 och mamma och jag åkte!
Tror vi kan gått i första året på gymnasiet kanske?!

Nu får de räcka med gamla bilder, för ikväll i alla fall!!!

Blev nyss väldig väldigt glad när jag snacka de med herr Möller som ikväll hade sett, när vi sågs på bion, att jag hade gått ner i vikt!!
Det är ju fantastiskt roligt när det syns såpass så att fölk lägger märke till det!
Fast han är ju inte den första som sagt nåt, men det är roligt!

Har ju dock inte gått ner SÅÅ mycket så mina brallor blivit så stora som damen på bilden ovan, och tur är väl det, för då skulle jag inte finnas kvar alls haha!
Ska försöka träna till magen lite nu oxå och träna upp konditionen lite mer sen är jag nöjd.

I morgon när jag vaknar ska jag städa så det är fint här!
Får eventuellt besök av Nina, grannen hemma från ön, hon har inte varit här än och sett hur jag har det!
Sen på måndag kommer de ju va massa gubbar här inne och arbeta med badrummet eventuellt.

Har verklgen ETT stort problem dock... AKHELA...
Hur kommer hon att reagera när hon hör främmat fölk som klampar in i lägenheten och sen börjar borra och föra massa oväsen?!
Jag ska skriva en lapp och lägga i badrummet att de måste ringa om de kommer på måndag och börjar renovera, så jag kan åka hem och hämta Akhela så får hon ligga i bilen när ja jobbar.
Hon har inte verkat ängslig dessa dagar då de grejjat hos grannarna, men det är ju såklart en annan sak när hon vet att de är i denna lägenheten och jag inte är hemma.
Hon har ju bara två rum som hon vistas i när ja inte är hemma, köket och sovrummet, så det är ju ingen risk att hon kommer bli rädd för arbetsgubbarna, för i köket eller sovrummet ska jag inte kakla om, inte vad jag har planerat äni alla fall ;-) haha
Tycker det är jäkligt dåligt med informationen när de kommer. Snackade med en av dem härom dagen å då sa jag att jag ville veta när de skulle gå in i lägenheten så inte hunden va lös när de öppnade dörren...å då sa han, ja de vill jag oxå veta så han skulle ta reda på det och höra av sig. Har han hört av sig?? NÄ! IDIOT!


Det är nu tiden är inne då jag egentligen ska ligga och sova och dräggla på min kudde och drömma om min prins, men ICKE!
Bara för att man borde sova så kan man inte. Jag måste vända rätt på dygnet om jag ska komma till jobbet på måndag utan att se ut som ett vrak!
Är jag pigg i morgon kväll när jag anser att jag ska lägga mig, så ska jag fasen droga ner mig med en sömntablett! å tvångs-sova tills klockan ringer på morgonen därpå!

Jag saknar min Christine, min Fruga!



KOM HEM SNART!!!



♥GOD NATT♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0