Vin, öl, dragspel, musik & massa skratt!

Igår runt 14 tiden kom Molle och Marina hit.
(Tjejjerna som bor här nu)

Drog och handlade sen blev det mat hemma och dagens första öl intogs.
Frugan kom förbi och vi satt alla fyra och tjöta och hade det trevligt.
Senare gjorde vi tacos och intaget av alkohol blev mer...
Vi satt här hemma och festade och vi hade hur trevligt som helst!
Jag sminkade även Marina, som aldrig annars har smink


Gjorde inget märkvärdigt alls..bara lite mascara, kajal och rouge.
Hon trivdes inte alls med att se sig själv i smink hehe

Molle och Marina drog iväg på grillfest hos en gemensam kollega till oss.
 Frugan och jag satt kvar hemma och piffade till oss och festade lite till!
Tog massa kort oxå haha
 














Det blev en del klädbyten innan den perfekta utstyrseln satt som den skulle!

Senare drog vi in till stan...
Först hamnade vi på "Vasastan"..där tog vi ett glas vin och inväntade ett gäng som vi skulle möta upp där varav en av dem fyllde år!




Skål!

Det var jättetrevligt och jag fick erbjudande av födelsebarnet, som blev 26, att hjälpa honom i hans studio å sjunga in lite grejjer.
Vi får väl se om det blir nåt av det eller inte, men det var roligt i alla fall. De beställde in ett par helrör å det var bara att ta för sig,men ja höll mig till mitt vin!! Duktigt va'?!

Senare gick vi och ställde oss i kön in till lounge, stod med på listan men de tog sån tid så vi orkade inte vänta!!!
Frugan gick in på Hardrock och jag gick och mötte upp Molle och Marina, som var på Gretas. Asså jag var där jämt förr, när jag bodde i stan, å nu har jag inte varit där på typ hundra år!!! Kändes inte alls som förr när vi kom in där.


Molle & Marina


Marina & jag


Molle


Molle & jag...

Det var tokvarmt så jag var la där i max en halvtimme innan jag gick och mötte upp Frugan igen!

Påvägen till Storan, såg vi en man som satt och spelade dragspel,..



2 sekunder senare var det jag som stod och spelade blinka lilla stjärna på dragspelet! haha Trodde jag glömt hur man spela men det gick ju hur bra som helst!





Jag gjorde stor succe och han tjänade 1kr tack vare min insats, mer än han själv tjänat!
När jag lämnade ifrån mig dragspelet undrade han om jag och Frugan hade pengar...
- Haha nä, sa vi sen drog vi!

Vi gick även förbi några snyggingar som stod och spelade varav en utav dem hade en fantastiskt snygg hatt...

jag bara va tvungen å prova den!!



Känner dock att han passade i hatten bättre än vad jag gjorde!

Efter våra musikföreställningar, gick vi in på storan och hängde lite!
Det var roligt, sprang på lite bekanta ansikten som vi stämde av läget med!!

Efter enstund inne på Storan gick vi iväg för att skaffa oss lite nattamat...
På vägen till BK betalde Marina 10:- för att få vara med på bild!!



EN FANTASTISKT BRA BILD


Därefter blev det nattamat på BK sen taxi hem!
Var helnöjd med kvällen, vilket jag delade med mig av till taxichaffisen,men han fattade typ ingenting...
han hittade ju inte ens till  mölndal ...hur kan man få jobb som taxichaffis då??
Åkte liksom med TaxiGöteborg!
Min taxichffis jobbade inte igår så jag va ju tvungen att åka med nån annan å jag gillade det inte alls!


TACK TJEJJER FÖR EN UNDERBAR KVÄLL!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0