En lååång dag!

Idag började jag klockan 7.30 och slutade kl 14. Då gick jag med Lottisen på promenad direkt efter jobbet. Gick en runda i hovås och kollade på alla fantastiskt härliga villor där de förhoppningsvis bor lyckliga, familjer!
Asså man ska absolut unna andra att få vara lyckliga som har pengar å kunna bo i en snygg villa vid havet med egen brygga å allt där till, men jag kan inte låta bli att bli riktigt jävla avundsjuk...så avundsjuk så att jag blir sur!
Fan asså, de hade minsann varit en dröm att få bo sådär, men måste erkänna ändå att jag faktiskt hellre bor i ett fult litet hus och är LYCKLIG, än att bo i en lyxvilla och vara OLYCKLIG! Va ute och gick i en timme ungefär. Det var verkligen en kanonskön promenad så det tackar vi för Lottisen!
Sen for jag å kollade i lite affärer på 421. Hann inte med så många affärer innan det var dax att återvända till jobbet för vi skulle ha APT, idag. Så 16.30 började vi med det. Mötet var slut halv sju och därefter skulle Ullis, jag och Caroline omorganisera lite inne på vår avdelning.
Vi har ju en LIIIITEN vattenskada i köket, som gjort att tre rum har fått stängas och en del av golvet är uppbrutet samt väggar som sågats sönder. Men vi håller humöret upp och ser framemot hur fint det kommer att bli!
Men eftersom barnen är lite begränsade vad det gäller utrymme så behövde vi möblera om lite för att det skulle bli bra!
Kom nyss hem, kom innanför dörren 19.30 .
Det första jag gjorde när jag kom hem, liksom alla andra dagar var/är att kika in i mitt badrum som nu ser ut såhär!




Aaaah??? ni ser, det börjar hända grejjer, sakta men säkert!!!
Väggarna är fina nu så jag hoppas de är klara för att kaklas,
 men först måste de la lägga gölvet..kanske..


Ska dra på mig pyamasen strax och slänga mig på soffan och HOPPAS på att det kommer nåt bra på tv!
I morgon är jag sen... börjar 9-17.30 men kommer nog åka till jobbet vid 8 tror jag. Så hinner jag duscha och lite sånt innan jag börjar!
På kvällen sen blir det privatlektion i humor hemma hos Kesellamannen, vilket jag ser fram emot!

När jag kommit hem så gick jag till kiosken å handlade lite å då mötte jag en tjejj som jag inte kunde släppa blicken från.
Jag kände så väl igen henne!!!
När hon såg mig så stannade hon och vi började snacka!
Det var kul må jag säga, men pinsamt värre kommer jag inte alls ihåg vad hon heter.
När vi stod och pratade kunde jag itne komma på vart ifrån jag kände henne...va de gymnasiet?, Karlstad? Högstadiet`?
Men under vårt samtal så nämnde hon tjörn så då kom jag på att hon gick på högstadiet i häggvall samtidigt som mig, men hennes namn har jag fortfarande inte kommit på!! haha

Tror jag har fåt ur mig dagens innehåll i snabba drag...

Ha en bra kväll!!!

Pössshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0