God förmiddag!

Vaknade strax efter 8 i morse då jag gick ut med Akhela direkt.
Tänkte att det kanske inte hade hunnit bli allt för varmt ute då, men de va varmt!

När jag kom in satte jag mig på balkongen och drack en stor kafflatte!
Det var allt utom ogött! ;-)

När jag kom in i lägenheten igen blev jag trött på att solen sken in på mina möbler som såg väldigt dammiga ut i solskenet!
Dammade ju för fasiken härom dagen.. men men de får bli ett varv med trasan sen, men vet att det kommer se dammigt ut 2 sekunder efteråt i alla fall.

Idag kommer Molle och M hit... de ska ju bo här ett tag!
Det ska bli spännande å se hur det går :-) Kommer nog funka bra!

Ikväll är vi alla tre hembjudna till en kollega å grilla!
Jag tycker det låter mysigt men har inte planerat upp min kväll än riktigt.
Vill inte lova bort mig, för att sedan banga...!

Nu ska jag ta en kall dusch och bli människa för en stund igen!
Fattar inte varför jag envisas med att ha vax i hövvet, visst lockarna blir snyggare å sånt, men det ser ut som om man har hällt ett paket smör i hövvet dagen efter när man vaknar, å så kliar det!!!
Sicka problem man har..när de finns de som kämpar för sitt liv...
Så Nora, sluta klaga!

Ha de gött så länge i det underbara vädret!

pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0