Gokväll!


(Foto: Mr P)

Bjuder på en "lagom snygg" bild såhär på kvällskvisten!! :-)



Har haft en bra dag på jobbet, det var inte allt för mycket att göra med tanke på att vi var 6 personal och 15 barn!
När vi kom in på vår avdelning i morse fick jag se att det var en sjö i köket...nåt hade läckt och det var vatten över halva köksgolvet....mysigt värre var det inte bara vatten utan möggel också!!



Jippie, skyndade mig att springa och berätta om nyheten!
Vi har länge velat ha ett nytt kök så nu hoppas vi på det!

Efter jobbet åkte jag hem och blev genast rastlös...Akhela var supertrött efter att ha halva dagen hängt med Kallekalle å andra halvan av dagen legat i min bil.
Åkte till Mr P och drack kaffe, å sen började vi spela in låten "over the rainbow"
Den är ju bara så vacker!!
Hann dock inte bli klara, men blev nöjd med det vi ådstakom ikväll.
Jag sjung och Mr P grejja med knapparna haha!




Måste sova nu!
Tack alla ni som förgyllt min dag!!


I MORGON KOMMER MIN FRU HEM!! YES YES YES!!

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0