Herr kantarell, det får man heta här!



Igår var mina tjejjer sååå bakis här hemma!
Dom sov men inte jag, jag var pigg och mådde inte alls dåligt.
Dagen bestod av pizza, filmer och för deras skull, sovande.
Tycker en av dagens höjdpunkter var när jag skulle väcka Marina och Molle som låg och sov, kände att de borde vakna när klockan va 18 så jag hoppade jämnfota upp i sängen och studsade som en hoppetossa!
Marina flög upp i taket och fattade noll, och jag skrattade så jag höll på att trilla i golvet!
Sicken min hon hade! hahhaha

På kvällen åkte jag på en väääldigt trevlig tripp med "herr kantarell". Stället vi skulle till var inte alls så lätt att hitta till som vi trodde, men tack vare den snygga kartan och efter en heldels bilkörning, kom vi dit. Regnet hade inte slutat men skogen var rätt tät och det var mysigt att komma ut i den friska luften och givetvis var det underbart att träffa "herr kantarell" oxå!
Det är alltid lika roligt när mina vänner får utse ett smeknamn här på blogg, en del helt okej, andras mer udda haha
Promenerade en stund i det regniga vädret och fann även två kantareller, men plockade inte upp dom. Vad ska man med två kantareller till liksom?!

Åkte sedan hem och tog en dusch och precis när jag kommit ur duschen hörde herr Möller av sig och ville ta en promenad på avenyn...Marina och Molle satt här och va allmänt sega så jag for dit. Det blev dock ingen promenix, då vädret va värre än värst! Kollade på en sjuk film och käkade lite kvällsmat. Det var soft.

Idag har jag haft en bra dag på jobbet. Molle och jag började samtidigt så hon kunde åka med mig till jobbet. Marina fick stanna hemma och städa och hålla koll på renoveringsgubbarna som tydligen väsnades som fan även fast de inte ens va inne i min lägenhet idag heller, så de kommer garanterat inbrötandes i morgon!

Ikväll när vi slutat och kommit hem gjorde jag en jättegod kyckling-gryta och frugan kom även över en stund!
Fungerar hur bra som helst att ha brudarna här! Tror att det fungerar så bra för att vi alla är raka och jag är ju sån som inte alltid umgås hela tiden utan går undan och grejjar med mitt så får de andra grejja med sitt.

Jag visade även ett par fina filmer jag spelade in på datorn i karlstad när jag sitter hemma och spelar utvecklingsstörd, det var uppskattat. haha jag fattar inte vart jag får allt ifrån, men jag heter Irén i filmerna och har smink i hela ansiktet och pratar nån galen dialekt !! Hade jag inte varit så feg så hade jag lagt upp dom här!! Å nej det är inga pörrfilmer! Har dock en Bh som pannband i en av filmerna! :-)



Nu ska vi käka vattenmelon!! mm mm mm :-)




Ha de gött hajjjjjjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0