Magväskan lever tydligen kvar...

Man slutar aldrig att förvånas!!
Även om det yttre ser bra ut hos en person samt personligheten så finns det små små detaljer som kan göra stora förändringar av intryck!
Mitt intryck av denne person var inget negativt alls förrän vi stod vid ytterdörren och skulle gå ut och vad händer??
Jo en MAGVÄSKA spänns fast runt midjan.... min fråga va ju direkt och sponatan:
skojjar du?
Ska du gå ut med den?

Blev så paff av att magväskan överhuvudtaget levde så jag var bara tvungen att ta en bild!




Enligt denne 28-åring så är magväskan: mycket underskattad och där i har man allt man behöver och det går snabbt att få tag i det man vill ha! Där i ligger allt samlat och lätttillgängligt!

Jag är glad att vi inte skulle gå en sväng på stan tillsammans för det hade aldrig hänt!
Alla gör vi såklart som vi vill och smaken är ju som baken, delad, men en magväska??
Jag minns att jag hade en jätterosa magväska när jag var liten när vi åkte skidor är jag förvarade godis!

Men att gå runt bland människor i  stan i 26-års ålder med en magväska runt midjan hade inte någon fått mig till.
Eller jo, om jag blev mutad med en stor summa pengar eller om jag fick den enda personen i världen som mitt hjärta så starkt slår för varje dag... då hade jag kunnat göra nästan vad som helst faktiskt!! Då hade jag kunnat gå längs avenyn med en magväska på mig,men annars, NEJ tack!

Men som sagt, vi gör alla våra val, han valde magväskan, jag valde handväskan!

Var förbi hos frugan en sväng i går också. slängde mig på hennes soffa och glodde på henne när hon piffade till sig inför kvällens fest hon skulle på.

.

 Det var både nagelmålning, nya linser, lösögonfransar å jag vet inte allt hon grejjade med.
Skönt va de att se henne i alla fall!!



Åkte sedan och handlade min älsklingsrätt, POTATIS!
Gjorde klyftpotatis med dipp som jag låg i soffan och moffade i mig, sedan somnade jag som en stock å då kan klockan ha varit ca 17. Vaknade vid 22 å insåg då att jag hade 7 missade samtal och 4 meddelanden missade..hade inte hört något...tog tag i de sen somnade jag om och vaknade i morse vid 10. Känner att jag kan sova hur mkt som helst. Ska fan ta och sova om en liten stund igen.


GOD NATT...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0