Nu kommer bilderna på de jag renoverat!

Nu kommer de eftertraktade bilderna på mitt kök från hur de såg ut innan och hur det ser ut nu!!

Dessa två bilder är bilder från visningsbilderna på lägenheten innan jag köpte den, så detta va
Tant-Brittas inredning i hennes kök!

Jag gillar blåmesarna hon hade på kaklet borta vid spisen!



Mest Skrämmande va egentligen tapeten, någon måste ju tyckt att den varit snygg när de bestämt för att tapetsera köket med den!
Här kommer en närbild på den!


och denna var även full med konstiga fläckar lite var stans...



Sen började jag måla om väggarna vita!









Sen åkte jag och köpte ett köksbord med fyra stolar till


Så då såg köket ut såhär





Köpte en ny lampa och matta och gardiner!

Därefter lämnade jag in mina fula solkfärgade köksluckor och lådor på omlackering!
Sen blev köket mörkare!







Nu är det spis och spisfläkt som ska inhandlas!
Detta är ju inte allt för snyggt.. Å nytt golv och bänkskiva, så de e lite kvar! :-)




Sen har jag även gjort ett ryck i vardagsrummet, visningsbild från hur Tant-Britta hade det!

Målade ju om direkt när jag flyttade in men sen blev det massa skräp ståendes överallt...
Så jag gjorde nåt åt det nu! Innan...


Efter





Min underbara soffa som jag sover i oftare än i sängen!
Ser att stjälken på ena blomman trillat ner...detta ska genast åtgällas!

Sen finns det ett hörn till och det ser illa ut just nu så de får ni inte se! haha

Sovrummet målade jag ju om och tapetserade när jag flyttade in här...i februari..

Såhär såg TantBrittas sovrum ut...

Tapeten här inne va skiten och massa fula fläckar samt hål i...
Så jag snyggade till det lite!


Målade det sidengrått och sen tapetsedade jag en fondvägg med denna tapeten...
Köpte en till 120 säng så sängen är 240x200 :-)





Köpte även en Piff lampa som ger rosa sken där inne :p

Ja jag vet, det är en barnlampa men den ger snyggt ljus ifrån sig!
Rena pörrbelysningen haha!


Så detta är vad jag pysslat med under min semester och kan ta åt mig all ära själv eftersom jag gjort att själv med endast lite hjälp med borrningen i lådorna och sen borra i betongväggen för att få upp gitarren och basen, annars har jag fixat själv!

KAN SJÄLV!
Det är jag det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0