PAAAAAAAANNNNIIIIIK!




GAAAAAAAAAAAAAAAAH!


Herrejävlar vad klockan blev mycket då!
Var påväg att lägga mig förut men så var det nåt som gjorde att jag glömde av mig och hamnade åter igen vid datorn för att fixa Frugans blogg, som jag påbörjade tidigare ikväll.
Har varit rasande för att de inte gått så lätt som jag velat...efter att ha haft typ 945028950385903 olika utseenden så får den nu se ut som den gör...

har inte orkat blogga på denna bloggen tidigare idag.. önskar ibland att man kunde skriva ut allt man hade velat här men då får man ju inget privatliv alls, därför är det så bra med en anonym blogg oxå, där man kan skriva av sig från hjärtat, utan att behöva ta hänsyn till någon!

I helgen skulle jag bara vilja sova, men ändå så vill jag ut ...och kika lite på folk :-) så jag tror på det sistnämda där faktiskt.
Men vi får la se.
M&M flyttar in här på lördag istället, för i morgon. Det blir spännande!
Funderar på att bjuda över frugan då oxå, så kan vi har parmiddag, alla 4 damer haha


Ja ja hur som helst måste jag ju sova nu, det är ju TYDLIGT!


 GOD NATT !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0