Sista dagen på semestern!

Ja de där med att vända dygnet rätt har jag ju INTE lyckats med!
Somnade strax innan klockan 6 i morse... hm..ja de blev lite sent!
Det gick inge bra med vindrickandet heller, drack ju inte ens upp vinet i glaset som jag hällde upp igår!
Sicket slöseri med vin!
Har nyss kommit in efter en härlig promenad med Akhela och nu ligger hon och leker med sina nya leksaker!

ÅKE har fått en fru som heter GRETA!

GRETA är en vaniljdoftande Ekorre

Sen  har Akhela även fått ett LITET tuggben!



Snacka om att hunden är nöjd!
Här ser vi alla tre favvisarna på bild, ÅKE, GRETA & hundbenet!
Hon springer malligt runt och busar med dessa tre leksaker och visar upp dom stolt för mig,
och jag blir lika förvånad varje gång hon kommer och visar vad hon har! haha
Lättroad hund man har!! Älskar henne!! Min lilla SKRUTTA!

Nina kommer tyvärr inte förbi idag.. de va tråkigt, men de kommer fler tillfällen!
Sitter nu och käkar frulle, Kesella med funlight i :-) *Smaskens*

I morgon väntas de jobb och jag är redo!
Ska bli roligt att komma dit!


Ha de gött så länge haaaaaaajjjj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0