Söndag!

Idag har jag.... erhm....SOVIT!
Förovanlighetens skull... fan va jag sover! men de är göt dä!!
Har inte gjort så mkt annat, saknar Akhela massor och det är inge kul att vara själv här hemma!
Har inte sovit i min säng sedan förra fredagsnatten...har dissat sängen och sover istället på soffan.
Min säng känns alldeles för stor och det blir så ensamt när man ligger där själv utan vare sig hund eller sällskap bervid sig!
Så nu vill jag snart ha hem henne!!!

Ikväll kände jag att behovet av en dusch var ganska stort!
Man blir inge fräch av att ligga i en soffa hela helgen och glo på tv å sova.
Så jag åkte upp till min gode vän Mr P och lånade duschen, sen drack vi te och käkade godis och kollade på den dåliga filmen:




Men de va mysigt att va med Mr P i alla fall och dega!

Åkte sedan hem och diskade lite innan jag åter igen hamnade här på soffan! Är nu helt slut och ska strax somna....
I morgon blir det jobb igen, det ser vi framemot!! :-)

Gjorde precis två quiz på facebook... den första var: Vilken nalle-puh karaktär är du mest lik?

Svaret blev:  DU är mest lik TIGER! Du är en hyperaktiv person som sällan tänker sig för. Men lyckas alltid rätt i slutändan. Du är också väldigt nyfiken!!

Jag kan känna att det ligger lite sanning i det där faktiskt... hehe

Å den andra var:
Vilken GB glass är du?

Svaret blev:
DU är Piggelin! Du är pigg och glad, gör alltid ditt bästa och lyckas väldigt ofta! Great! :D

För det första blev jag väldigt glad över att det blev piggelin för den är ju så satans god!
Sen tycker jag att "pigg och glad" passar väldigt bra in på mig, speciellt efter denna helgens sovmaraton! haha

Nä nu får de vara bra!
Sov så gott!!

Miss you...♥

Pusshajj!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0