När man bara vill bryta ihop

I onsdags efter jobbet for jag och handlade lite samt svängde förbi frugan och stämnde av läget med henne.
Senare for jag hem till Kesellamannen för att få en privatlektion i humor.
Vi inledde kvällen med att slänga ihop en kycklingsallad, och man märker tydligt att vi alla gör olika i köket!
Men tycker vi hade ett bra samarbete!
Salladen avnjöts i trevligt sällskap och med ett glas rött!



Fick senare se så roliga filmklipp så jag trodde jag skulle svimma av mitt eget skrattande!
Det var så roligt, så ni anar inte!
Fick se en film som han och hans polare gjort då de immiterar snubben som jag övningskörde med när jag skulle ta körkort! Asså de va så likt och bra gjort så de va inte klokt!
Kvällen bjöd bara på trevligheter så kvällen va väldigt härlig!

Kom iväg lite sent på morgonen där så jag hann inte riktigt i tid till jobbet men de va inga konstigheter!
Insåg dock att jag hann glömma min nyinköpta tröja i all hast när jag rusade därifrån på morgonen...men men han kan
få låna den tills jag kommer tillbaka och hämtar den!

Efter jobbet igår åkte jag hem till min bror och ´hälsade på!
Här är hans vovve Bamse!



Det var kul att få träffa honom och stämma av läget lite, syskon emellan!

Sen åkte jag hem till Frugan och vi vandrade ner till M. Så vi hade en liten tjejkväll!
Är man lat när man itne orkar gå hem till frugan från M när de är ca 400m å man tar en taxi?
hehe men så fick det bli! ca 70 spänn kostade det haha de va de värt kan ja ju säga!

I morse vaknade jag halv sju av att frugan kom in och väckte mig...
 har hela dagen känt att jag bara skulle vilja bryta ihop!
Jag är inte överens med mig själv...
Jag håller på att ta ett stort beslut i mitt liv...
har tagit beslutet men många tankar rusar runt i mitt huvud, om jag gör rätt...
jag orkar liksom inte ha det som jag har det känner jag.

Men har ändå varit på ett rätt bra humör idag tack vare alla underbara barn!!!
Några sötingar kom med denna larv till mig idag :-)


Hur fin som helst, va lite skrajj att barnen skulle peta på den ¨
men de va så dukitga...de kan ju brännas vissa såna där larver.

Sen va de ju fredagskaka idag oxå å den va fan galet god!!!
M hade bakat och de va verkligen en så god kaka så de receptet ska jag
fixa så jag kan baka den själv!



Det var kladdkaka med nån kokos gojjs på mm mm mm

Ikväll ska jag åka upp till ön och umgås med familj och Eda nr3 (Frida)

Ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0