Tjo!

Tack för alla fina ord om mitt kök, och de övriga rummen i lägenheten!
De e som sagt väldigt roligt att de börjar bli fint här hemma!

Har varit ute och sprungit i det, minst sagt, könstiga vädret idag!
De va kvavt å varmt å svetten dröp när jag kom hem!
Men jag kom runt idag med och det är jag glad över! Tjohooo :-)

Ikväll kom Kallekalle hit och vi for å köpte oss lite mat...inte nyttig mat alls haha hamburgetallrik blev det!
Men va fan man får unna sig lite sånt ibland!

Har precis målat mina naglar illröda och funderar lite på varför jag egentligen gick till Pollanskrollan och fick mina riktiga naglar nedslipade för att sedan få dem förlängda till nästan lika långa!
I och för sig så var det väldig trevligt att bli ompysslad och sitta å tjöta med henne, men naglarna hade en lååång väg tillbaka innan de växte ut hårda och långa igen.

När jag gjorde mina naglar i december såg de ut så här när jag va klart!



Idag har jag mina egna naglar och de är i stort sett lika långa!



jaja de va kul den stund naglarna satt på, sen va de ett helvete innan de växte ut igen!
Men som sagt nu är de mina egna naglar å de är stenhårda och supergoa "klia-på-ryggen-naglar" :-)

Vi kollar nu på filmen som går på kanal 4, Generalens dotter.
Det är underskattad tycker jag!

Ska lägga mig SENAST elva ikväll, å då ska jag sova strax där på!
Det är ett MÅSTE!

Så de blir la inte så mkt filmtittande för min del... måste platta håret, gå ut med Akhela samt städa lite i hallen innan jag går och lägger mig!

Kallekalle är ju en stjärna han!
Han tar med sig Akhela i morgon å har med henne när han jobbar :-)


En gammel bild på oss :-)
Väktaren i egen hög person kommer och
slänger ut mig från hemmafesten som jag va på ;-)

God natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0