Tröttheten själv ...

I går slutade jag kl 14 men valde att stanna kvar.
 Vad skulle jag göra hemma då??
Ingen hund att umgås med, ingen toa att gå på så jag va kvar på jobbet till strax efter 16. På vägen hem ringde lillsörran och frestade mig med en runda frisbeegolf, å resulterade till en usväng å sen styrde jag mot Majorna för att hämta upp henne och sedan till slottskogen.
Kände att det skulle bli mkt intressant att prova denna sport när man inte spelar med sånna som är skitbra! Inge illa ment Ida!!
Vi kasstade och om jag talar för mig själv så blev de bra kasst 1 gång av 15 ungefär.
Vi tyckte det var LITE jobbigt att det var 4 killar före oss som spelade grymt bra och de hade full koll när de kastade, vilket var raka motsatsen till vad jag hade, men jag skrattade massor, de gjorde inte dom, i alla fall inte så det hördes.
Fina killar å duktiga oxå, ni fattar ju själva att det inte gick att koncentrera sig så bra.

Men vi kom runt och jag va mallig för jag klarade mig runt banan utan att ge upp eller bli förbannad!

Sen åkte jag hem till H.L och kollade på film med han och Mr P!
Såg Valkyria...med Tom C... den va inge vidare tycker jag.

Åkte därefter hem somnade nästan omgående.


 Idag började jag tidigt igen och på morgonmötet bjöds det på annanaspajj, mumsigt värre!



Efter jobbet tog jag en dusch på jobbet sen for jag hem och somnade som en stock! Sov som en gris och ikväll har jag slappat i min underbara soffa och gjort INGENTING!
Fick en låt skickad till mig där en ville att jag skulle sjunga några rader...å det överväger jag att göra.
Även om de inte är min musikstil riktigt så va musiken och budskapet bra, men nån video de tror jag nog att jag skippar att vara med i!

Ikväll har jag bokat in min första privatlektion inom ämnet "humor"...vad jag har förstått så har jag inte riktigt rätt humor.
jag är ju inte riktigt som alla andra som ni kanske märkrt?! jag saknar ju en viktig egenskap..just det där med att ha "rätt"-humor ;-) haha
 så jag ska på onsdag på privatlektion i just ämnet humor.
Och denna lektion hålls av självast humorexperten, Kesellamannen.

Nu ska jag sova igen!
Är trött som en gris och tänker sova länge i morgon, vilket antagligen kommer gå åt helvete!

I morgon ser mina planer ut såhär: __________________________________________

Japp, helt blankt, skulle vart iväg på kräftskiva men de blev inställt!

Å vad det gäller mitt badrum så ser det ut såhär just nu...




inte så bra bilder jag vet...

Ha de gött och sov så gott!!

Pösshajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0