Att våga vara ärlig...

Även om sanningens ord kan göra ont, så uppskattar jag dom!

Det är underbart med vänner som är sanna och vågar ta risker att såra istället för att ljuga,

i hopp om att uppfattas som att vara ”snäll”!

 

"Vackra ord är inte alltid sanna och sanna ord är inte alltid vackra!"


För även om jag blev ledsen en stund...

så försvann en stor klump som bara legat och tyngt innombords en längre tid.

Och jag tackar mig själv för att jag tog tag i nåt som jag visserligen skjutit på,

men jag tog ändå tag i det innan de hann gå förlångt!


 

 

Hejja Nora,

nu ska jag bara ta tag i resten av det som tynger mig

och begränsar min lycklighetskänsla!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0