GOD JUL!!!




Idag är det en dag full med glädje, gemenskap och kärlek som många delar..
men alla får inte en jul som de önskat...

Själv sa jag glatt god jul till A-lagarna i stan idag!
De blev jätteglada och ropade goooood juuuul efter mig enda tills de inte såg mig längre!
Tänk så lite som kan göra så mycket!


Själv får jag en jul så som JAG vill ha det iår!!
Är ingen "Julmänniska" men firar den på mitt sätt...
Och i år ville jag vara i Karlstad med Henke så då e jag det!

Och vill därför lägga ut denna låt som får en att tänka på att ALLA
ser inte julen som årets höjdpunkt!
En fin jullåt som jag spelar varje jul!


Vill önska er ALLA en riktigt GOD JUL!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0