Inge´ bra dag...



Idag har det varit en tung dag...
Dels för att jag känner mig lite hängig och småförkyld men oxå för att jag har gråtit och tänkt för mycket idag.
Det är som om man trycker på en knapp så bara tårarna forsar ut.. men de går inte att stänga av.Tur att man har underbara kollegor som vet ... och som förstår... ♥

"Tiden, läker alla sår"...
Man får väl helt enkelt lära sig att leva med sina ärr och även om man aldrig kan få dem ogjorda så måste man leva vidare... jag försöker verkligen...
Jag måste lyssna till min kropp och vill den vara ledsen så låter jag den vara det.
Vill inte förtränga nåt...det kommer bara ett bakslag senare framöver då...

I morgon är det Nobelmiddag och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig...
Den röda mattan ska fram, det ska dukas långbord och skålas i champangeglas!
Får la se hur jag mår i morgon, hoppas verkligen inte att jag är dålig i morgon, vill sååå gärna va med!:-)

Det är kvällar som denna då man verkligen hatar att bo själv...
Hade velat somna i en trygg famn..

ha de haaajjj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0