Sjuk :-(


Uhh va seg jag är...ligger i soffan med två täcken, pyamas, och en hund tätt intill å ändå är de inte varmt nog!
Har idag kollat på 3 filmer:







Har dock somnat till och från under filmernas gång...

Förut fick jag akutsug på saltlakrits och när jag kollade på klockan insåg jag att jag hade ca 6 min innan affären stängde...utan att tänka på vad ja hade på mig slängde jag på mig en jacka och hoppad i skorna utan strumpor och skyndade mig bort till affären.
Gick in rakt igenom kassan och gick med bestämda steg mot lösgodiset där mina favvo-saltstänger finns.
När jag stod där och öste ner godis i påsen tyckte jag att folk tittade lite konstigt på mig,.. men tänkte inte så mkt på det.. ja va ju sjuk så jag kanske såg hängig ut eller nåt....?! Men när jag gick ut ur affären såg jag mina "vad jag trodde va mjukisbrallor" men de va visst mina pyamasbrallor... hm... jag kunde inte låta bli att  lee haha det måste varit en snygg syn...rosa sidenpyamasbrallor med nallar på! snyggt ska de va!

Gick hem och slängde mig på soffan igen och käkade lite salta stänger och det var otroligt gott!
Ligger nu med halvöppna ögon och lyssnar på en och samma låt om och om igen...
"feels like home" Edwina Hayes  Om ni inte sett filmen My sister´s keeper så gör det!


 

 

Men räkna med att de kommer att förbrukas tårar! Herregud sicken tung men vacker film! Såg den härom dagen och den berörde mig så djupt..extra känsligt blev det väl för att man har en vän som har leukemi...

Nä nu blir de till att sova igen!

Roligare än så här blir det inte!
Akhela har varit helt underbar idag...hon har legat brevid mig i soffan idag och myst med mig och varit så gosig! Skönt att ha henne som sällskap!
Är just nu feberfri i alla fall de är skönt!

GOD NATT

K R A M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0