söndag

Igår pallade jag mig hem till Mr P och dega.. de va gött att komma ut ifrån väggarna här hemma.
Vi for och handlade lite och jag fick en hel påse med godis av Mr P! Inte varje dag man får en lördagsgodispåse! Men de e bara å TACKA å ta emot! TACK!!!

Satt och pratade om det mesta men mest om relationer av olika slag. Intressant samtalsämne som egentligen aldrig tar slut, men efter ett tag så brukar man ju få nog!
kollade på film, för ovanlighetens skull...de har jag ju inte gjort så mycket det senaste haha
Mr P ville se sex and the city- filmen men den ville inte jag se. Har inte sett den och känner inge större behov av att se den heller..
Det blev i alla fall Devil wears prada!Den är bra! Har sett den såå många gånger men har inte fått nog av den ändå!

Så sen i torsdags har jag sett följande filmer...

  1. The Blind Side
  2. The Messengers
  3. Seven Pounds
  4. Unrest
  5. The Proposal
  6. The Hangover
  7. Twister
  8. My Sister´s Keeper
  9. This it is
  10. Flickan Som Lekte Med Elden
  11. Devil Wears Prada

Men va fasiken ska man göra då när man ligger som en klubbad säl i soffan?! Finns inte så mycket annat å göra än att titta på film och sova!

I morgon ska jag i alla fall till jobbet. Börjar egentligen inte förrän klockan 9 men ska va där vid 7.. För i morgon ska vi har "grötfrukost" med barnen samt föräldrar å därefter ska barnen lussa å sjunga luciasånger!
Slutar 17.30 i morgon men kommer åka hem på en längre rast å gå ut med akhela å så...jag kommer väl vara helt död efter jobbet i morgon med tanke på att jag inte är helt hundra än men men !
Jag missade nobelmiddagen, tänker inte missa lusse oxå! Å på tidsdag har vi julfest på jobbet... får se om man orkar me´t . Sen på torsdag tror jag vi ska gå ut och käka oxå ...hm har inte stenkoll nu faktiskt...får se hur de blir!

Eftersom Akhela inte fått gå några riktiga promenader nu när jag varit käss så tog vi idag å åkte till Amundön där hon fick springa omkring och både böka och bada!
Har inte hundar nån känsel i tassarna eller de måste ju varit snorkallt!

Försökte filma henne när hon sprang runt som en galning men de va inte så lätt...



Hon älskar ju att springa omkring och busa, hade det inte varit så jäkla mkt fölk där nere idag så hade hon fått springa lös!

När jag kom hem gjorde jag varm choklad, toppad med grädde! mums va de!




Varför gör man inte egen choklad oftare, oboy smakar ju ingenting jämfört med när man har kakao..


Nu ska jag strax sova, är jättetrött och har en lång dag framför mig i morgon!

natttiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0