"Världens bästaste Mammas födelsedag!!"






Idag fyller min mamma år!!
GRATTIS GRATTIS & HURRA HURRAAA!!


Hade du inte varit så jädra svår med att övertala ang att vara med på bild här på bloggen
så hade jag stolt slängt in ett  stort foto på dig!



Är hemma idag...är sjuk, skit-trist att missa Nobelmiddagen på jobbet med barnen!
Hade varit såå kul att få se alla mina små älsklingar finklädda!
Men men...de får ja la se på kort då.

Kommer stanna hemma i morgon oxå....

Hatar att ligga hemma å va sjuk!!!
Men jobbade igår med lite feber och de va ingen hit!
Va helt slut när jag kom hem.

Nä nu blir de till att sova ett par timmar!!

Natti!

ÄLSKAR DIG MAMMA!
Å GRATTIS IGEN!
HOPPAS DU HAR DE KANON!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0