Lägenhetsvisning och filmkväll!

När jag och Kallekalle kom ner till stan idag hade vi god tid på oss innan visningen så vi åkte och fikade på Shell! Kaffe och bulle är inga fel!
På visningen var det bara vi som var där, det var en stekare som var mäklare och han va rätt så trevlig.
När vi kom in i lägenheten trodde jag att jag var lite yr för det kändes som jag gick ner för en backe när jag gick in i köket, men det vågade jag ju inte erkänna förrän Kallekalle påpekade samma sak. Lägenheten lutade jättemycket haha de va rätt coolt!
Ytan var dock för lite för min smak men allt övrigt var fräscht. Så den lägenheten blir det inte för mig.

Jag skulle även träffa en annan mäklare men den idioten tyckte inte att han behövde svara på sin telefon när jag ringde och sa att jag var i stan. Vi hade gjort upp att han skulle komma och visa upp lägenheten men IICKE!
Ringde nog sammanlagt 20 ggr till honom utan svar. Det kommer han att få äta upp i morgon när jag ringer och är inte den trevliga Nora folk är van vid att möta.

Jag kollade ju på en lägenhet i torsdags som jag blev  lite kär i även om den i stort sett är ett renoveringsobjekt, men det är ju en smak sak hur petig man är med hur fint det ska vara. Jag vill ha de snyggt och frächt. Funderar på att lägga ett bud på den i morgon, för det går ju att piffa till den med nya tapeter och ett nytt kök!
Det som jag gillade så¨mycket med den lägenheten var planlösningen och läget. Det spelar en stor roll i mina ögon.

 När jag kom hem till tjörn pratade jag med Peter som satt och slöade med Ralph och då beslöt jag mig för att göra dom sällskap. Så jag tog min lilla forrd och körde ner till vasastan. Det blev film hemma hos Ralph och Jennie.. VI kollade på den senaste filmen med Leonardo Dicaprio och Russel Crowe.. den va helt okej.

Nu sitter jag i Peters lya och är trött som en Ko. I morgon har jag sovmorgon, jippie!!! Men slutar desto senare men men, de är ju kul på jobbet så de är ingen fara!!!


Mina tankar går till dig i Toffellena, nu idag, blir det ju eftersom klockan är över 00.00
Håller tummen för dig!!!



ha de gött å¨sov så gott

pösshajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0